Tinkimätön laatu yhdistettynä ylivertaiseen asiakas­kokemukseen

Kiva on datan, markkinoinnin ja teknologian kumppani datalähtöisille tulevaisuuteen katsoville yrityksille. Me varmistamme, että pysytte jatkuvasti kehittyvän digitaalisen liiketoiminnan eturintamassa.

11M€
Liikevaihto
98%
Liikevaihdon kasvu (3 v.)
+40
Asiakasta
+20
Konsulttia

Miksi Kiva?

Perustajamme ovat muokanneet digitaalisen kasvun toimialaa vuodesta 2003 alkaen, jolloin he olivat perustamassa yhtä Suomen ensimmäisistä digitaaliseen markkinointiin ja analytiikkaan keskittyneistä yhtiöistä. Kivan perustamisen kantavana ajatuksena vuonna 2017 oli toteamus siitä, että digitaalisen kasvun konsultointi liiketoimintana ei ollut juuri kehittynyt vuosien varrella. Toimialalle oli toki ilmaantunut uusia trendejä ja tuotteita, mutta asiakkaiden haasteet pysyivät silti samoina:

Luovatko toimistot oikeaa arvoa liiketoimintaamme? Mistä me oikeastaan maksamme?
Keskitymmekö oikeisiin asioihin ja pysymmekö kilpailijoidemme edellä?

Vastauksena kysymyksiin syntyi Kiva, jonka missiona on tinkimättömän laadun ja ylivertaisen asiakaskokemuksen tuottaminen. Toiminnan ytimenä on alusta asti ollut asiakkaan odotusten ylittäminen, joka ikinen päivä.

Asiakkai­tamme

Menestys­tekijät

Ihmisen ja
teknologian liitto
Menestys digitaalisessa liiketoiminnassa vaatii ihmisnäkemystä, teknologiaa ja dataa. Ilman näitä kolmea komponenttia menestys jää puolitiehen. Kutsumme tätä lähestymistapaa ihmisen ja teknologian liitoksi.
Yhteistyö ja
läpinäkyvyys
Emme usko monimutkaisiin prosesseihin ja byrokratiaan. Sen sijaan uskomme, että yhteistyö ja läpinäkyvyys ovat avain asiakkaidemme menestykseen. Me työskentelemme yhdessä. Me voitamme yhdessä.
Laatu ja
asiakaskokemus
Voittamiseen tähtäävän strategian ja kulttuurin rakentaminen vaatii konsulttitoimistossa samaa filosofiaa kuin urheilujoukkueessa: Tarvitsemme parhaat pelaajat – mutta ennenkaikkea tiimipelaajat, jotka tähtäävät voittoon joukkueena.

Palve­lum­me

Konsulttimme hallitsevat työkalut ja teknologiat, joilla pysyt kilpailun eturintamassa.

Digitaalinen markkinointi

Hakusanamainonta, display-mainonta, ohjelmallinen ostaminen, sosiaalisen median mainonta, hakukoneoptimointi, datalähtöinen sisältömarkkinointi, account-based-markkinointi sekä markkinoinnin automaatio

Data

Data Science ja prediktiivinen analytiikka, web analytiikka, datavarastot, datan visualisointi sekä konversio-optimointi

Teknologia ja pilvipalvelut

Full Stack kehitys, integraatiot, pilvipalvelut, koneoppiminen ja tekoäly